Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
JK
Jana Koutenská
Raději bez komentáře 🤔🫣
VŽ
Vladimíra Žáková
Az na delší dobu dodání vše ok.
R
Renata
Naprostá nespokojenost!
Po měsíci od objednání až na druhý mail odpověděli, že nemají jednu část mé objednávky. Kdybych nenapsala, pravděpodobně bych se ani nic nedozvěděla.
Na můj dotaz, kdy zboží bude, opět žádná odpověď.
Nyní čekám na zaslání zboží bez této položky... snad přijde...
V současně době vůbec nechápu, jak je možné takto zle přistupovat k zákazníkovi!
ZP
zákaznická podpora
(Administrátor)
chybějící položku jsme Vám refundovali a objednávku odeslali k Vaší objednávce dárek jako kompenzaci z naší strany, děkujeme za Vaše pochopení a spolupráci.
K
Katka
Naprostá nespokojenost. Objednané zboží bylo u dodavatele ok nevadí počkám. Po 14 dnech sama volám, kde se zboží nachází a kdy přijde. Dostávám odpověď, že některé položky už ani nemají a že mi tedy budou vracet peníze, ale sám mě nikdo nekontaktoval o této problematice. Opět kolečko dalších 14 dnů, kdy musím volat a dožadovat se vrácení peněz za zboží. Nedoporučuji. Opravdu velké zklamání...
JŽ
Jiřina Živná
Dobrý den, zboží jsme Vám zaslali na naše náklady znova a omlouváme se Vám za případné komplikace
ZP
zákaznická podpora
(Administrátor)
Dobrý den, zboží jsme Vám zaslali na naše náklady znova a omlouváme se Vám za případné komplikace
LB
Lucie Benešová
Spokojenost, mohu doporučit, nakupuji zde pravidelně.
H
Hana
Naprostá spokojenost se zbožím i službami
JB
Jiří Bártek
Vždy jsem spokojen s nákupy v tomto obchodě,stejně jako se zbožím
LŠ
Lenka Šťastná
MM
Mirka Mlejnková
DO
Dagmar Ondová
JH
Jana Holubová
Zboží bylo u partnera, tak jsem čekala několik dní, ale zboží dorazilo v pořádku a jsem velice spokojená.
LB
Linda Blažková
Zboží mi dorazilo v pořádku.
Spokojenost.
VM
Vladislav Mareček
PU
Petra Ulrichová
ED
Ester Dorňáková
PH
Pavlína Holasová
V tuto chvíli nemám dobrý pocit díky zaslání jiného, než objednaného zboží.
KG
Karin Grohsová
VV
Václav Votruba
Není dodržena lhůta dodání
ZP
zákaznická podpora
(Administrátor)
Dobrý den, Vaši objednávku evidujeme jako doručenou a prosím, přijměte naši omluvu, že se nám ji nepodařilo vyexpedovat dříve a to z důvodu, že zboží, které jsme měli vedeno jako skladem u partnera mělo naším partnerem krátkodobý výpadek. Děkujeme za Vaše pochopení
E
Eda
Nevím co si myslet, předevčírem objednáno a zaplaceno a pak ticho na pěšině. Dnes vedle dotazu emailem, na který nikdo nereagoval, jsme učinil řadu pokusů o dovolání se telefonem do e-shopu, marně, stále se prý věnuji jiným zákazníkům.... ale pak se to nakonec podařilo. Paní na lince si mě nejdříve s někým pletla a prý mám počkat, že zavolá zpět, až mojí zaplacenou, ale nedodanou objednávku prověří. Zpět samozřejmě po delším čekání nezavolala a tak jsem později volal opět já. Nakonec řekla, že zboží asi nebylo skladem a slíbila mi, že ho snad odešlou začátkem příštího týdne. Požádal jsme jí o potvrzení obsahu komunikace na můj email, což přislíbila, nicméně žádný email už od ní nepřišel. Objednával jsem pozorně pouze takové zboží, u kterého byla poznámka, že je skladem. Tento obchod ve mě nevzbuzuje příliš důvěru a doufám, že se zboží dočkám v dohledné době. Pak budu ochotný změnit hodnocení.
ZP
zákaznická podpora
(Administrátor)
Dobrý den, bohužel jste nám nevyplnil číslo Vaší objednávky, abych mohl prověřit Vámi uvedené informace. Každopádně v systému vidím, že všechny objednávky co byly vytvořeny na jméno Eduard byly námi vyexpedovány, takže by mělo být již vše v pořádku. Pokud tomu tak není, prosím, kontaktujte nás na emailové adresu info@ecorevolution.cz a rádi Vám pomůžeme
