Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
KG
Karin Grohsová
VV
Václav Votruba
Není dodržena lhůta dodání
ZP
zákaznická podpora
(Administrátor)
Dobrý den, Vaši objednávku evidujeme jako doručenou a prosím, přijměte naši omluvu, že se nám ji nepodařilo vyexpedovat dříve a to z důvodu, že zboží, které jsme měli vedeno jako skladem u partnera mělo naším partnerem krátkodobý výpadek. Děkujeme za Vaše pochopení
E
Eda
Nevím co si myslet, předevčírem objednáno a zaplaceno a pak ticho na pěšině. Dnes vedle dotazu emailem, na který nikdo nereagoval, jsme učinil řadu pokusů o dovolání se telefonem do e-shopu, marně, stále se prý věnuji jiným zákazníkům.... ale pak se to nakonec podařilo. Paní na lince si mě nejdříve s někým pletla a prý mám počkat, že zavolá zpět, až mojí zaplacenou, ale nedodanou objednávku prověří. Zpět samozřejmě po delším čekání nezavolala a tak jsem později volal opět já. Nakonec řekla, že zboží asi nebylo skladem a slíbila mi, že ho snad odešlou začátkem příštího týdne. Požádal jsme jí o potvrzení obsahu komunikace na můj email, což přislíbila, nicméně žádný email už od ní nepřišel. Objednával jsem pozorně pouze takové zboží, u kterého byla poznámka, že je skladem. Tento obchod ve mě nevzbuzuje příliš důvěru a doufám, že se zboží dočkám v dohledné době. Pak budu ochotný změnit hodnocení.
ZP
zákaznická podpora
(Administrátor)
Dobrý den, bohužel jste nám nevyplnil číslo Vaší objednávky, abych mohl prověřit Vámi uvedené informace. Každopádně v systému vidím, že všechny objednávky co byly vytvořeny na jméno Eduard byly námi vyexpedovány, takže by mělo být již vše v pořádku. Pokud tomu tak není, prosím, kontaktujte nás na emailové adresu info@ecorevolution.cz a rádi Vám pomůžeme
LJ
Lucie Julinova
Velká spokojenost. Vše v naprostém pořádku, výrobek vynikající
L
Lenka
Rychlé doručení. Spokojenost.
IN
Ing. Hana Neustupná
Bleskové vyřízení. Zatím jsem nevyzkoušela.
IS
Irena Součková
RN
Renata Nováková
DH
Dagmar Horká
ŘM
Řezníčková Marie
Ano
DG
Dagmar Gondová
MŠ
Martina Šmudlová
AJ
Alenka Javůrková
LP
Lubos Piskáček
I
Ivana K
objednávala jsem celkově 3x v tomto obchodě, vždy z 80% zboží chybělo, komunikace ohledně náhrady či platby byla až po urgencích, nyní čekám na vrácení peněz za nedodané zboží... 1 svíčka přišla s rozbitý sklem, ale poslali ihned náhradní... Svíčky jsou krásné, ale už zde objednávat nikdy nebudu
ZP
zákaznická podpora
(Administrátor)
mrzí nás, že došlo k poškození svíčky během přepravy a ano máte pravdu, že jsme na naše náklady poslali svíčku novou a také proces vrácení peněz dle systému již proběhl, takže by mělo být vše v pořádku, děkujeme za pochopení
MF
Michaela Filipi
Nejsem spokojená,pochopila bych zpoždění kvůli tomu,že zboží bylo skladem u partnera.Na objednávku jsem ale čekala 15 dní,i když mi bylo tvrzeno 3-5 dní než naskladní.Dokud jsem se sama neozvala ať vrátí peníze nebo konečně pošlou objednávku, žádná zpráva o tom,že bude zpoždění delší než očekávali. Když jsem jim napsala,konečně jsem se dočkala odpovědi že tedy objednávku posílají.
ZP
zákaznická podpora
(Administrátor)
přijměte prosím naši upřímnou omluvu za delší dobu zpracování Vaší objednávky z důvodu, že jedná z Vámi objednaných položek byla se statusem skladem u dodavatel a ten nám bohužel objednávku pro Vás držel
VS
Vlasta Sofková
MŠ
Martina Šoltová
Spokojenost, jedním slovem.
K
Kamila
Bleskové zpracování objednávky, osobní vyzvednutí bez problémů
PS
Pavel Schaffer
Ano a velice spokojen,jinak pěkné svátky a hlavně zdravi
