Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
AJ
Andrea Jozífková
Maximálně. Naprosto úžasná komunikace a pomoc. Takový přístup se už opravdu nevidí a Váš zájem je více než nadstandardní. Mnohokrát děkujeme.
DS
Danuše Smržová
Vše proběhlo k mé naprosté spokojenosti. Hlavně to bylo velmi rychle vyřízené.
RF
Romana Fialová
JK
Jan Krýsl
Vše je jak má být, takže vřele doporučuji. Krýsl Jan
VZ
Václav Zima
Velmi spokojen!Nic nelze vytknout.
BL
Bernatová ludmila
Trochu delší doručení, pytlík na jedna s hvězdičkou
ZP
Zakaznická podpora
(Administrátor)
Dobrý den, paní Bernátová,
mrzí mě, že jste na pytlík čekala, jedná se o ruční výrobu a tak to trvalo déle.
Doufám, že nám to opustíte a že Vám jinak produkt dělá doma radost.
OnlineMedical.cz
EL
Eva Libřická
JB
Jindra Březinová
Trochu delší doba doručení u produktů, které jsou skladem u dodavatele. Skaldové zboží doručeno vcelku obratem. Zakoupila jsem pytlík na pečivo a chléb, jsem naprosto spokojená a tak jsem pořídila i dcerám do domácností .
J
Jana
Moc dlouhá čekací doba. Po 8 dnech od objednávky byl první hovor s tím, jestli chci zaslat aspoň část objednávky, ta se odeslala další den i s dárečkem na omluvu, ale druhou část objednávky stále nemám. Měl to být dárek, takže mě to mrzí a čekám dál.
ZP
Zakaznická podpora
(Administrátor)
Dobrý den, paní Kladivová,
mrzí mě, že Vaše zboží nebylo vyexpedováno včas.
V sytému vidím, že doposílka proběhla 1.12.2023.
Věžím, že je zboží již u Vás. Kolegyně se s Vámi pokoušela 5.12 spojit pro ověření a to jí nepodařilo.
Ještě jednou přijměte naší omluvu, určitě to nebyl záměr.
Věřím, že nám to časem odpustíte.
EcoRevolution.cz
MZ
Martina Zbranková
Trochu delší doba doručení, ale přišla omluva a zboží na jedničku.
MČ
Marcela Čermáková
SV
Stanislav Vybíral
MF
Marie Fröhlichová
ŠS
Šárka Sekvardová
Jsem moc spokojená, hlavně zákaznický servis -; komunikace s obchodem je na 1*.
PB
Pavel Brůžek
MG
Marcela Greplová
LK
Lucie koritkova
Upřímně už bych si zde nic neobjednala. Trvalo to téměř měsíc! než mi byla poslána celá objednávka. Nejdřív informace o opoždění objednávky, poté mi poslali alespoň část objednávky a po urgovani druhou. V minulosti jsem si zde něco také objednala a stejný scénář, údajně zpoždění na straně dodavatele, ale jednalo se o úplně jiného dodavatele a s žádným jiným obchodem takovou špatnou zkušenost nemám. Jestli nechcete ztrácet čas dohadováním se, kdy Vám to pošlou a čekat třeba tři týdny na svoje zboží, tak si určitě najdete jiný obchod.
ZP
Zákaznická podpora
(Administrátor)
Dobrý den, paní Koritkova,
je nám upřímně líto, že jste na svojí objednávku čekala.
Dodavatel má opravdu delší dobu dodání a bohužel se nám tento případ zkomplikoval. Určitě nebylo naším cílem Vám ji záměrně zdržovat.
V systému vidím, že s Vámi kolegyně telefonicky ve spojení byly a snažily se expedici urychlit, což se bohužel nepovedlo.
Ještě jednou se omlouváme. Nahráli jsme Vám částku 150Kč pod Váš email, jako omluvu a když se přihlásíte a zaregistrujete u nás, můžete si tento kredit vyčerpat při dalším nákupu a uplatnit si tak slevu. Pevně věřím, že nám časem, tuto komplikovanou objednávku odpustíte.
Zákazník je u nás opravdu na prvním místě, i když se to občas nepodaří, jak by mělo.
Děkujeme za pochopení EcoRevolution s.r.o.
IV
Ivana Voljanská
AP
Alois Plaček
Zkouším to.
H
Hana
Dodání trvalo trochu déle, protože produkt zrovna nebyl skladem, ale byla jsem na to upozorněná předem a počítala jsem s tím, takže pro mě bylo všechno v pořádku.
