Cena produktů s příznakem AKCE platí pouze do vyprodání skladové zásoby.

ATTITUDE Tuhé čisticí mléko na obličej Oceanly s ricinovým olejem, 30 g

Kód: AT331
449 Kč / ks 371 Kč bez DPH
Skladem u partnera
Možnosti doručení

Nezapomínejte na pravidelné čištění pleti, aby byla vaše pokožka vždy krásná a hebká. Zdravou, čistou a hydratovanou pleť vám pomůže udržet tuhé čisticí mléko na obličej ATTITUDE Oceanly.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Čisticí tyčinka Phyto Cleanse od ATTITUDE jemně odstraňuje nečistoty, čistí a zároveň hydratuje vaši pokožku. Pleť nevysouší, ale podporuje její přirozenou rovnováhu. Její speciální složení jí umožňuje proměnu z tuhého oleje na čisticí mléko. Obsahuje účinné přírodní ingredience, které pomáhají citlivou pokožku krásně vyčistit, aniž by ji vysoušela. Výsledkem je přirozená a zdravá pokožka, která na dotek sametově hebká.

Tuhé pleťové mléko obsahuje přírodní suroviny:

  • extrakt z chaluhy zvláčňující pokožku,
  • ricinový olej pro zachování přirozeně hydratované pleti a
  • výtažek z řasy měchýřníku</strong> se zklidňujícími vlastnostmi.

Tuhé čisticí mléko na obličej Phyto-Cleanse od značky ATTITUDE je neparfémované a dodávaný v recyklovatelných papírových tubách bez plastů. Pro jejich výrobu byl využitý materiál z udržitelně obhospodařovaných lesů, a je tak šetrné nejen k pokožce, ale i životnímu prostředí.

Benefity:

  • Dermatologicky testované neparfemované složení, které je jemné, pevné a rychle se vstřebává do pokožky.
  • Obohacené o přírodní ingredience, jako je výtažek z řas se zklidňujícími vlastnostmi, ricinový olej, který zachovává přirozenou vlhkost pokožky, a výtažek z měchýřníku, který obnovuje vláčnost pokožky.
  • Má certifikaci EWG ("Environmental Working Group"), která pomáhá lidem vybírat jen ty zdravé, bezpečné a k přírodě šetrné produkty.
  • Dodává se v revolučním bezplastovém a recyklovatelném papírovém obalu s certifikací FSC.
  • Všechny produkty ATTITUDE jsou bez živočišných složek, netestované na zvířatech. ATTITUDE je členem programu PETA („People for the Ethical Treatment of Animals“), což je největší nezisková organizace bojující za práva zvířat na světě.
  • Pro výrobu produktů ATTITUDE jsou použity 100% obnovitelné zdroje energie.

Použití:
Pomocí push-up aplikátoru vysuňte tyčinku z obalu. Naneste na suchou pokožku a vmasírujte krouživými pohyby. Navlhčete obličej, abyste produkt proměnili na mléko. Důkladně opláchněte vodou nebo jemně setřete hadříkem.

Balení: 30 g.

Složení:
Propanediol, dicaprylát kaprát, kokosové kapryláty, polyglyceryl-6-stearát, ricinový olej (ze semen), slunečnicový vosk (ze semen), behenyl behenát, polyglyceryl-6 behenát, kyselina polyhydroxystearová, kandelilový vosk, výtažek z mořské řasy Fucus vesiculosus, laurát sacharózy, kaprylový/kaprinový triglycerid, výtažek z listů rozmarýnu, glycerin.

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Čištění pleti
Hmotnost: 0.03 kg
Bez parfemace: Ano
Dermatologicky testováno: Ano
Hypoalergenní: Ano
Vegan: Ano
Země výroby: Kanada

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Attitude - Přírodní drogerie a kosmetika - EkoDěcko

Attitude je významným výrobcem ekologicky šetrných produktů pro péči o domácnost a kosmetických přípravků, a to již od roku 2005. Tato kanadská společnost si klade za cíl poskytovat spotřebitelům produkty, které jsou nejen účinné, ale také bezpečné pro zdraví a životní prostředí.

V jejich nabídce naleznete rozmanitou škálu výrobků, od pracích prášků a čistících prostředků, přes tekutá mýdla, šampony, kondicionéry a deodoranty, až po produkty pro péči o děti. Attitude se zaměřuje na ekologickou udržitelnost, což se projevuje v biologicky odbouratelných produktech a recyklovatelných obalech. Při výrobě preferují rostlinné suroviny a vyhýbají se zbytečným chemikáliím, které by mohly škodit zdraví nebo přírodě.

Proč Attitude:

  • Účinné 
  • Bez zbytečné chemie
  • Šetrné k životnímu prostředí

 

Produkty Attitude naleznete v kategoriích: Osvěžovače vzduchuPraní, Mytí nádobíEco kosmetikaPro děti a maminky a Pro zvířata.

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.